Veelgestelde vragen
|
Waarom heb ik een CRM box nodig?
Er worden te vaak te snelle beslissingen genomen over CRM software. Na het bekijken van een paar demo’s, het uitproberen van een testversie, het bezoeken van commerciële vergelijkingssites of het verhaal van een collega-ondernemer, wordt al snel geconcludeerd wat de beste oplossing is. Dat is onverstandig. Ook aan de selectie van CRM software en de uitvoering van het project zitten veel meer aspecten, dan er op het eerste gezicht lijken te zijn. Ook hier geldt dat een verkeerde keuze of een slecht uitgevoerd project uw organisatie jarenlang kunnen blijven achtervolgen. Als u dat niet wilt en niet afhankelijk wilt zijn van externe adviseurs (met een eigen belang), zult u op het juiste moment de juiste kennis moeten hebben. Die benodigde kennis biedt de CRM box u. Met de box kunt u uw CRM project goed organiseren, weet u wat belangrijk is, beschikt u over de noodzakelijke kennis over CRM software, maakt u kennis met oplossingen en kent u de valkuilen en risico’s zodat u deze tijdig kunt omzeilen.
Waaruit bestaat de CRM box?
De CRM box bestaat uit online informatie, boeken, stappenplannen, overzichten, nieuws, productinformatie, tips, adviezen en antwoord op uw vragen. We onderscheiden drie onderdelen:
2. Kennis over de selectie, implementatie en toepassing van CRM software, zodat u goede, onderbouwde beslissingen kunt nemen. 3. Informatie over CRM oplossingen, ontwikkelingen en praktijktoepassingen gericht op uw bedrijfssituatie. Van wie ontvangt u de informatie?
Onderdelen 1 en 2 ontvangt u rechtstreeks van het ICT informatiecentrum. Het derde onderdeel is zo specifiek mogelijk en wordt u aangereikt door informatiepartners van het ICT informatiecentrum. Informatiepartners hebben als CRM specialist ervaring in uw branche, zijn bekend met uw bedrijfsproces en kennen actuele ontwikkelingen die voor u van belang zijn. U maakt alleen gebruik van de informatie die u nodig heeft en spreekt alleen de CRM specialisten die u wilt spreken. Zo doseert u zelf uw informatiebehoefte.
Hoe uniek is de informatie die ik ontvang?
Het ICT informatiecentrum is een onafhankelijk en zelfstandig kennisplatform, gericht op het leveren van een constructieve bijdrage aan succesvolle ICT projecten. Wij beschikken over een eigen redactie, publiceren de kennis van meer dan 200 kennispartners en werken samen met ruim 100 informatiepartners. Onze kennispartners zijn specialisten bij adviesbedrijven, kenniscentra en leveranciers. Hun praktische en theoretische kennis is zeer waardevol en laat u de vele facetten van CRM software en de selectie en implementatie daarvan zien. Wij publiceren deze kennis in (e)boeken, whitepapers, checklists, online publicaties en de ICT nieuwsbrief. Alle media zijn alleen via het ICT informatiecentrum verkrijgbaar. Met de CRM box heeft u toegang tot al deze informatie, waaronder dus ook het Handboek Softwareselectie en het succesvolle boek ‘Komt een CEO bij de IT dokter’. Publiceren wij tijdens uw project nieuwe informatie over CRM software, dan is deze direct voor u beschikbaar. Dankzij doorlopende updates en uitbreidingen is de CRM box al sinds 2001 de meeste gebruikte informatiebron bij CRM projecten.
Kan ik de hoeveelheid informatie zelf bepalen?
Nadat wij uw aanvraag gecontroleerd hebben, krijgt u toegang tot alle informatie van de CRM box. Van welke informatie u gebruik maakt, bepaalt u zelf. U hoeft dus niet bang te zijn dat het te veel voor u is.
Waarom is de CRM box gratis?
Alle informatie van het ICT informatiecentrum is gratis beschikbaar. Dat is mogelijk omdat wij via enkele media inkomsten kunnen genereren uit commerciële mogelijkheden voor ICT leveranciers, zoals betaalde vermeldingen, advertenties of het contact dat ontstaat tussen informatieaanvragers en informatiepartners. Wij benadrukken daarbij graag dat het ICT informatiecentrum op geen enkele manier een belang heeft bij uw keuzes van oplossingen of leveranciers. Of en met wie u zaken doet, maakt ons niet uit. In die onafhankelijkheid onderscheidt het ICT informatiecentrum zich.
|