Aanschaf van een CRM pakket: neem de tijd
Er zijn diverse redenen waarom beslissingen over de aanschaf van een CRM pakket steeds sneller genomen lijken te worden. Het is de vraag of dat verstandig is. Want een betere oplossing kan snel over het hoofd gezien worden.
Herkenbaar?
Weet u dat vervanging van uw CRM software eraan zit te komen, bereid uw CRM project dan voor met een gratis CRM box van het ICT informatiecentrum. Dan combineert u kennis, informatie en een goed gesprek met leveranciers, zodat u het pad naar verbetering kunt bepalen.
|
Kent u de verschillen?
Er zijn heel veel eigenschappen waarop u een CRM pakket kunt beoordelen en vergelijken. Het is zonde als u deze niet goed kent, voordat u een besluit neemt. Denk goed na over hoe uw verkoopproces en klantcommunicatie er over een paar jaar uit ziet. Kijk naar alle mogelijkheden die CRM oplossingen bieden en bepaal dan pas welke belangrijk voor u zijn. Spreek meerdere leveranciers, voordat u een besluit neemt. En structureer het proces waarin u tot de keuze komt. De CRM box van het ICT informatiecentrum bestaat niet voor niets.
Moderne CRM oplossingen lijken al snel aan al uw wensen te voldoen. Maar wat er onder de motorkap gebeurt en waar de beperkingen zitten ontdekt u pas na grondiger onderzoek. Doet u dat, dan ziet u de verschillen en maakt u een betere keuze.
Uw reactie is welkom
Dit artikel heeft het ICT informatiecentrum gepubliceerd als blog of eyeopener. Het bevat een eigen visie van de auteur op een specifiek ICT thema en roept wellicht een reactie bij u op. Wij horen die graag! Contact
Hoe verder?
Over de toepassing en mogelijkheden van bedrijfssoftware vindt u veel informatie op deze website en in de gratis boeken en whitepapers van het ICT informatiecentrum. Wilt u een nieuw CRM pakket kiezen en implementeren, maak dan gebruik van de gratis CRM box.