CRM box 1
Aanvraag gratis CRM box
Uit oogpunt van privacy tonen wij u hier geen namen of logo’s van bedrijven die eerder bij het ICT informatiecentrum een CRM box hebben aangevraagd. De opmerkingen hieronder zijn citaten van uitspraken tijdens telefonisch contact en nadat de box enkele weken daarvoor was ontvangen.
Prima informatie.
We merkten dat ons besluit over CRM software afhankelijk is van hoe we in de toekomst onze sales willen inrichten. Dat hadden we ons vooraf te weinig gerealiseerd.
Er viel meer te kiezen dan we vooraf dachten. Goed dat we de tijd genomen hebben.
Onafhankelijk advies is bijna niet te vinden. Dan is de CRM box wel een prettig hulpmiddel.
Het boek ‘Klantgericht ondernemen’ legt goed uit wat de rol van CRM software is in het optimaliseren van customer experience. Dat boek ligt nu bij onze directie.
We zullen veel informatie vast zelf ook hebben kunnen vinden, maar dit heeft ons veel tijd bespaard en veel goede adviezen en inzichten opgeleverd.
Een paar jaar geleden kozen we te snel voor een goedkoop CRM tool. We hebben ons selectietraject nu grondiger aangepakt en hebben een veel betere oplossing gevonden.
We wisten er zelf al veel van en toch zat er nog een belangrijke eyeopener tussen over het gebruik van klantdata.