HRM box
HRM box
- Het vaststellen van de eisen en specificaties
- Het kiezen van de beste oplossing en leverancier
Wat levert de HRM box u op?
- Is vasthouden aan onze huidige leverancier een verstandige keuze?
- Wat zien wij over het hoofd bij het kiezen van een leverancier of implementatiepartner
- Hoe houden wij controle over ons project en vergroten wij zelf het succes ervan?
- Welke ervaringen hebben andere organisaties met de HRM oplossing die wij overwegen?
- Hoe checken wij de toekomstbestendigheid van de beoogde HRM oplossing?
- Hoe bepalen wij de belangrijkste keuzecriteria voor onze organisatie?
- Welke AI ontwikkelingen hebben invloed op de keuze van onze HRM oplossing?
Wat ontvangt u?
Waarom aanvragen?
- 91% van de ontvangers van de HRM box kwalificeert deze als ‘zeer waardevol’.
- Het ICT informatiecentrum is onafhankelijk. Wij hebben geen belang bij uw keuzes.
- Uw aanvraag is gratis en vrijblijvend. U bepaalt zelf wat u met de aangeboden informatie doet.
- Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens, conform ons Privacystatement.
Heeft u nog vragen aan ons? Wij helpen u graag! Ook als u de WMS box liever telefonisch aanvraagt. U kunt ons bellen op 030 227 21 20 en mailen via info@ictinformatiecentrum.nl.
Waar mogen wij de digitale informatie naartoe sturen?
Nu TIJDELIJK inclusief het boek ‘HR Tech’ met onmisbare informatie voor iedereen die (mee)beslist over HRM software.
De adresgegevens zijn nodig voor het toezenden van de twee boeken per post.